خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/06/23 - 10:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
عضو کمیسیون بهداشت مجلس در اجلاس منطقه ای "IPU"

جمهوری اسلامی ایران در زمینه مقابله  با کووید ١٩ دستاوردهای محسوسی داشته است

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی شرکت کننده در اجلاس منطقه ای "IPU"اظهار داشت:جمهوری اسلامی ایران در زمینه مقابله  با کووید ١٩ و تولید واکسن بومی دستاوردهای  محسوسی داشته است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،  محسن فتحی عضو شورای اجرایی گروه بین المجالس جمهوری اسلامی در سومین سمینار منطقه‌ای مجالس کشورهای آسیا و اقیانوسیه در اسلام آباد- پاکستان در زمینه اهداف توسعه پایدار در خصوص سلامت گفت : به عنوان عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و نماینده جوان پارلمان کشورم تأکید می کنم که نظام بهداشت و سلامت کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه مقابله  با کووید ١٩ و تولید واکسن بومی دستاوردهای  محسوسی داشته است و بعلاوه میلیون ها نفر از اتباع افغان نیز که در کشور ما زندگی می کنند همگام با شهروندان ایرانی از واکسیناسیون رایگان در دوره کرونا بهره مند شدند.



وی افزود : در زمینه آموزش نیز به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی و به لحاظ رعایت مسائل انسان دوستانه بیش از ۵٢٠ هزار دانش آموز افغان در مدارس ایرانی ثبت نام شده اند و از خدمات آموزشی رایگان بهره می برند.



فتحی تصریح کرد: ما به عنوان نمایندگان مجالس کشورهای آسیا و اقیانوسیه وظیفه داریم در جهت تحقق توسعه پایدار عادلانه و واقعی ملت ها در شرایط برابر و بدون ظلم و تبعیض و تحریم گام برداریم ./



پایان پیام

  • کد خبر : 349021
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم